فوتبال پیشکسوتان در جاسک 

چابهار عنوان قهرمانی را کسب کرد 



یک دوره  مسابقات فوتبال چهارجانبه پیشکسوتان به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی به میزبانی اداره ورزش وجوانان و هیات فوتبال شهرستان جاسک برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از مسابقات چهارتیم طی دو روز با هم به رقابت پرداختد که در پایان تیم چابهار عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد. 
در دیدار نخست این دوره از رقابت ها  تیم چابهار موفق شد کمیته داوران فوتبال هرمزگان را شکست دهد و راهی فینال شود. در بازی دوم تیم جاسک با یک گل تیم کنارک را مغلوب کرد و حریف چابهار در بازی فینال شد. 
در بازی رده بندی تیم پیشکسوتان داوری هرمزگان  که اولین تجربه حضور در چنین مسابقاتی را تجربه می کرد با یک بازی برتر و با هتریک روح الله قربانیان سه بر یک کتارک را شکست داد و سوم شد. برای تیم پیشکسوتان داوری فوتبال هرمزگان محمدعابدیان، اصغر منصف، محمود دریایی،  کوروش شعبانی،  اسحق بازیار، محسن مکی زاده، محمد ذاکری، ابراهیم احسان فر، روح الله قربانیان ، میثم خاکی، عباس صادقی، مهدی ایسینی زاده و اسماعیل قورچی زاده با هدایت حسن رئیسی و سرپرستی محمود رئیسی بازی کرد.‌ مدیر پشتیبانی این تیم غلامعباس استوی بود. در بازی فینال دو تیم جاسک و چابهار به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود چابهار به پایان رسید تا عنوان قهرمانی به آن ها برسد. برای تيم پیشکسوتان چابهار  قهرمان این دوره از مسابقات مرادبخش افشار، عبدالحکیم رحیم پور،شکیل احمد،جدگال زاده ، جماعت غلامی ،حمیدرضا سیدپور 
ندیم  تاهو، شنبه  وشوی نیا،محمد امین مفتاح زهی
، آصف  آزادی ، پیر بخش  وشنامی ، نصرت  بدخشان، ، مقبول  صابری، عبدالصمد  ارجمندبصیر  محمدی ، عبدالقدوس حاجیانی ، حسین امانی ،خدابخش گشایی، الهی بخش  جدگال با هدایت عبدالنبی محمدی ، کمک  های حمید راستی و عبدالرشید صابری و سرپرستی  عبدالصمد دزدار بازی کرند.  
برای تیم پیشکسوت جاسک نایب قهرمان این رقابت ها رضا بالانچ، کرم ابراهیمی ، مراد آمار، اسماعیل شراعی ، لطیف آدیش ، محمد جورکش ،جهانگیر عباس زاده ، میر محمد قشمی ، شهداد آمای ، احمد شهنوازی ، خالد شجاعی ، عبدالله بندار ، علی صبحانی ، عسکری قلی زاده ، محمد بایسته ،منوچهر امای ، عبدالقادر برگبید ، سید محمد قتالی ،غلامرضا دری، احمد ارجمند، علی رضا طاهری ،امیر جورکش ، علی ضیغمی و حسین فراز
با هدایت مهدی فراهم و سرپرستی محمد دری بازی کردند. عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان جاسک، علی عنبری رئیس هیات فوتبال و افشین احمدی رئیس کمیته داوران جاسک نقش بسزایی در برگزاری اين مسابقات داشتند. در این مسابقات تیم های جاسک‌، چابهار‌، کمیته داوران هرمزگان و کنارک ‌به مدت دو روز در استادیوم شهید لشکری جاسک با هم به رقابت پرداختند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها